Про подорожі Самостійні подорожі: враження, рекомендації, поради » За півроку Київ відвідали майже 900 тисяч іноземних туристів
За півроку Київ відвідали майже 900 тисяч іноземних туристів
Раздел: ---
Туристична привабливість Києва зростає з кожним роком.
За півроку столицю відвідали майже 900 тисяч іноземних туристів.
Як інформує прес-служба Київської міської державної адміністрації, про це повідомила заступник голови КМДА Марина Хонда.
Як інформує прес-служба Київської міської державної адміністрації, про це повідомила заступник голови КМДА Марина Хонда.
За її словами, Управління туризму та промоцій КМДА завершило літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію Києва як туристичної локації для відпочинку, що проводилася спільно з найбільшою лоукост-авіакомпанією Європи Ryanair.
«Туристична привабливість Києва зростає з кожним роком. Тільки за півроку столицю відвідало майже 900 тисяч іноземних туристів. Поява на українських ринках авіаперевезень європейських лоукостерів посилила інтерес до столиці з боку європейців. Рекламна кампанія, яку ми проводили спільно з Ryanair, довела, що Київ є цікавим для іноземців», – зазначила Хонда.
Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німеччини, Великобританії та Ірландії і проводилася на сайті Ryanair та на сторінках лоукостера у соціальних мережах Facebook та Instagram.
За аналітичними даними авіакомпанії Ryanair, яка нещодавно передала звіт Управлінню туризму та промоцій, бронювання квитків до Києва у порівнянні з тим самим періодом минулого року виріс аж на 1537%.
Головними слоганами кампанії були: «Відпустка твоєї мрії у Києві», «Твій ідеальний вікенд у Києві», «Насолоджуйся літом у Києві».
«Туристична привабливість Києва зростає з кожним роком. Тільки за півроку столицю відвідало майже 900 тисяч іноземних туристів. Поява на українських ринках авіаперевезень європейських лоукостерів посилила інтерес до столиці з боку європейців. Рекламна кампанія, яку ми проводили спільно з Ryanair, довела, що Київ є цікавим для іноземців», – зазначила Хонда.
Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німеччини, Великобританії та Ірландії і проводилася на сайті Ryanair та на сторінках лоукостера у соціальних мережах Facebook та Instagram.
За аналітичними даними авіакомпанії Ryanair, яка нещодавно передала звіт Управлінню туризму та промоцій, бронювання квитків до Києва у порівнянні з тим самим періодом минулого року виріс аж на 1537%.
Головними слоганами кампанії були: «Відпустка твоєї мрії у Києві», «Твій ідеальний вікенд у Києві», «Насолоджуйся літом у Києві».
-
Подготовила : Лилик Иванна 5-09-2019 Перегляди: 278
Коментарів (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Популярні теги
Зміна скіна:
Про подорожі Самостійні подорожі: враження, рекомендації, поради » За півроку Київ відвідали майже 900 тисяч іноземних туристів © 2014